Пн-Пт: 09:00-18:00

UA | RU

UA | RU

0
Відкладені товари
Відкладені товари
0
Кошик



Загальна сума
0 грн
Безкоштовна доставка - при замовленні від 900 грн

Угода користувача

Умови використаня сайту

Увага!

Перед переглядом цього сайту уважно прочитайте ці умови. Якщо ви не згодні з цими умовами, не використовуйте цей сайт.

Публічний договір (далі - Договір) - договір, який комерційна організація (Продавець) за характером своєї діяльності (продажу товарів, виконання робіт, надання послуг), укладає з кожним, хто до неї звернеться (з Покупцем).

Продавець - інтернет-магазин «SMIL»

Покупець - фізична особа, не молодше 18 років, яка здійснила оформлення Замовлення на сайті smil.ua, або особа, яка була вказана як одержувач Товару. Покупець набуває товар для особистих, сімейних, домашніх і інших потреб.

Smil.ua - Сайт інтернет-магазину «SMIL» (далі - Сайт)

Використання сайту

На Сайті увазі Покупця представлений великий асортимент Товарів, а також умови оплати і доставки цих Товарів. Колірна гамма і дизайн товарів можуть мати незначні відмінності від представлених на Сайті, що пов'язано з відмінностями колірного балансу, яскравості і контрасту різних моніторів.

Замовлення - належним чином оформлена купівля товару.

Договір вважається укладеним з моменту оформлення замовлення на Сайті. Дане Угода відноситься безпосередньо до продажу Товарів і надання послуг Продавцем Покупцеві. Справжня Угода укладається між Продавцем і фізичною особою (покупцем), які далі по тексту іменуються Сторонами. Всі номери пункти Договору відносяться тільки до представленого Угоді користувача.

1. Загальний стан речей.

1.1. При замовленні товарів на Сайті, Покупець погоджується з Умовами продажу товарів, викладеними нижче.

1.2. Ці Умови продажу товарів, а також вся інформація про товар, представлена на Сайті, є публічною офертою відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України (ЦКУ).

1.3. До відносин між Сторонами застосовуються положення Гл. 54 ЦКУ «Про купівлю-продаж» і Закон України «Про захист прав споживачів», а також інші правові акти України, що регулюють дані правовідносини.

1.4. Покупатель погоджується з Умовами продажу Товарів шляхом проставлення відмітки в графі «Купити» при оформленні Замовлення, і натисканням кнопки «Оформити замовлення».

1.5. У разі оформлення замовлення Покупця з персональним дизайном, або в разі нанесення малюнка на товар, Покупець зобов'язаний вказати всі деталі, необхідні для якісного виконання Замовлення: місце розташування, розмір і колір. Продавець може вимагати додаткові відомості у Покупця на будь-якому етапі підготовки та оформлення Замовлення, які в подальшому використовуються в угоді як затверджені обома Сторонами.

1.6. Підтверджений Покупцем Договір засвідчує той факт, що Покупець ознайомився з розмірними таблицями, розміщеними на Сайті, і, керуючись ними, вибрав необхідний розмір.

2. Оформлення і терміни виконання замовлення

2.1. Замовлення Покупця може бути оформлене наступним способом:

  • самостійне покрокове оформлення Покупцем на Сайті;

2.2. При оформленні Замовлення Покупець повинен вказати наступну інформацію:

  • П.І.Б. Покупця або Одержувача Замовлення;
  • адреса доставки Замовлення;
  • контактний телефон;
  • електронну поштову адресу;

2.3. Після оформлення Замовлення на Сайті, Продавець уточнює всі деталі Замовлення, погоджує дату доставки, яка залежить від наявності замовлених Товарів на складі Продавця і часу, необхідного на виготовлення Замовлення.

2.4. Якщо на складі відсутній замовлений Товар або необхідна кількість замовленого Товару, Продавець інформує про це Покупця за допомогою відправки електронного листа або по телефону (якщо номер був вказаний Покупцем). Покупець має право погодитися прийняти Товар в зазначені Продавцем терміни або в доступнiй кількості.

Продавець може запропонувати інший аналогічний Товар, який представлений на Сайті і є в наявності на складі. Покупець має право погодитися з даною пропозицією і далі дотримуватися всіх інструкцій і положень, що містяться в Договорі Сторін, або анулювати дану позицію Товару із Замовлення. У разі ненадання відповіді Покупцем протягом 3 (трьох) робочих днів Продавець залишає за собою право анулювати даний Товар із Замовлення, або анулювати все Замовлення.

3. Оплата Товару

3.1. Ціна Товару вказується на Сайті Продавця.

3.2. Ціна Товару на Сайті може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку до моменту оплати. Це відбувається за рахунок нестабільності курсу валюти, а також за рахунок зміни вартості матеріалів, використовуваних при виготовленні Товару. Ціна Товару, яку сплачує Покупець, вважається ціною Договору (вартістю Замовлення) на момент оформлення Замовлення.

3.4. Продавець приступає до виготовлення замовлення на наступний робочий день з дня надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Продавець має право попросити Покупця підтвердити оплату замовлення за допомогою надання документів про оплату (чек) або скріншот екрану (монітора) пристрої з якого була проведена онлайн оплата.

3.4. Продавець відшкодовує повну вартість Замовлення, або висилає Замовлення повторно, якщо замовлений Товар, з яких-небудь причин, не був доставлений Покупцю.

3.5. Щоб уникнути випадків різного роду неправомірного використання банківських карт при оплаті, все Замовлення, оформлене на Сайті і передплачені банківською картою, перевіряються. Продавець залишає за собою право без пояснення причини анулювати Замовлення. Вартість Замовлення повертається на банківську карту, з якої була проведена оплата товару.

3.6. Оплата замовлення на Сайті здійснюється тільки в гривнях.

3.7. Під час проведення акцій, знижок та інших подібних заходів, що відображено на головній сторінці smil.ua, ціни на сайті можуть відрізнятись від реальних цін продавця. Остаточні (реальний на момент акції) ціни з урахуванням знижок, ви завжди дізнаєтеся від менеджера компанії в телефонній розмові, листі або месенджері Viber або Telegram. Якщо ціни, які вам повідомить менеджер, Вас не влаштують - ви завжди можете відмовитися від замовлення або від його частини. У будь-якому випадку, без вашої згоди щодо кінцевої ціни за товар замовлення відправлено вами не буде.

4. Доставка Замовлення

4.1. Способи доставки Товарів вказані на Сайті

https://smil.ua/ua/dostavka-i-oplata

4.2. Вартість доставки розраховується виходячи з тарифів обраного Покупцем перевізника. Всі витрати з доставки післяплати лягають на Покупця. Погоджуючись з даним Договором, Покупець підтверджує свою відмову від претензій до Продавця щодо вартості доставки Замовлення.

4.3. При доставці Замовлення вручається тільки особі, зазначеній при оформленні Замовлення як Одержувач, або особі, на яку оформлена довіреність за формою Продавця.

4.4. Ризик випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця з моменту передачі йому Замовлення і проставлення підпису Покупця в документах, що підтверджують доставку Замовлення. У разі невиконання Замовлення Продавець відшкодовує Покупцю суму передоплати Замовлення і доставки шляхом її перерахування на рахунок Покупця, зазначеним при оформленні Замовлення.

4.5. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо це стало наслідком обставин непереборної сили, а саме: пожежі, повені, землетруси, війни, військових дій будь-якого характеру, блокади, ембарго на експорт або імпорт, і якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання даного Договору. При цьому термін виконання зобов'язань за Договором відсувається відповідно до часу, протягом якого діяли такі обставини та їх наслідки.

4.6. При доставці Замовлення вручається Покупцеві або Уповноваженомiй особі.

4.7. При передачі Замовлення Покупець повинен перевірити зовнішній вигляд і цілісність упаковки Замовлення, кількість Товару в замовленні, комплектність. Якщо доставлений Товар не відповідає заявленому на Сайті, покупець не повинен їм користуватися і зберегти його цілісність. В такому випадку Покупець повинен відразу ж повідомити Продавцю про недолік і повернути Товар згідно з пунктом 6.

4.8. Оформляючи Замовлення післяплатою, Покупець зобов'язується забрати Замовлення на протязі 5 робочих днів після доставки Замовлення.

4.9. Продавець не відправляє післяплатою Товари, в які Покупець вніс зміни (імена, фото, текст).

4.10. Продавець залишає за собою право відмовити у виконанні Замовлення, якщо Покупець не забрав попередній Замовлення з післяплатою.

5. Строки поставки Замовлення

5.1. Продавець вживає всі необхіднi заходи для того, щоб Товар потрапив до Покупця якомога швидше. Звичайний термін доставки наших Товарів по Україні:

  • Службою кур'єрської доставки - 1-5 днів (Нова пошта, УкрПошта)
  • Укрпоштою - 4-7 днів в залежності від віддаленості регіону, в який повинен бути доставлений Товар.
  • Замовлення виконується протягом 5-7 робочих днів і надходить на місцеве поштове відділення перевізника, якого вибрав Покупець («Укрпошта», «Нова Пошта», або офіс іншого перевізника). Кінцеві терміни отримання Замовлення Покупцем залежать від адреси та регіону доставки, роботи обраної Служби доставки і поштового відділення.

5.2. Продавець має право змінювати терміни доставки без попередження в залежності від завантаженості і періоду виконання замовлення.

5.2.1. Якщо Продавець має інформацію про можливу затримку доставки Товару Покупцеві, він відразу ж повідомляє про це Покупця за допомогою відправки електронного листа або по телефону (якщо номер був вказаний Покупцем).

5.3. У разі підозри на втрату посилки Продавець або Покупець має право звернутися до перевізника з заявою на розшук посилки. Після отримання офіційного підтвердження перевізником факту втрати посилки, продавець відшкодовує покупцеві вартість посилки зручним способом в обумовлені терміни.

6. Повернення Товару

6.1. Покупець має право повернути Товар не пізніше 14-ти робочих днів з моменту отримання згідно із Законом України «Про захист прав споживача». Це не відноситься до Товарiв категорії "нижня білизна" і "купальники".

6.2. Покупець зобов'язаний якомога швидше повідомити Продавця, якщо Товар не було доставлено після закінчення зазначеного в замовленні терміну або якщо Товар був пошкоджений під час доставки.

6.2.1. У разі пошкодження Товару під час доставки Покупець повинен повернути Товар Продавцеві з упаковкою та усім вмістом посилки. У деяких випадках на розсуд Продавця можливе прийняття в якості доказів фотографій пошкодженого Товару. Продавець вивчає пошкоджений Товар та / або фотографії і якщо Товар був дійсно пошкоджений під час доставки, Покупцеві відшкодовується вся вартість Замовлення або Товар відправляється повторно.

6.3. Продавець не несе відповідальності в разі, якщо Покупець помилково вказав невірні реквізити для відправки товару (адреса, П.І.Б. одержувача або номер складу Служби доставки).

6.4. Повернення Товару Продавцю, проводиться за рахунок Покупця.

6.4.1. Покупець не повинен використовувати Товар, якщо він вирішив його повернути. Товар повинен мати товарний вигляд, бути з непошкодженими етикетками, без плям і сторонніх запахів.

6.4.2. При поверненні Замовлення Покупець зобов'язаний сповістити Продавця про повернення. Весь ризик за доставку Товару Продавцю лягає на Покупця.

6.5. Якщо Товар був пошкоджений в результаті експлуатації, Покупцеві не відшкодовується вартість Замовлення, і відправка Товару Покупцю здійснюється за його рахунок.

6.6. Покупець може повернути Товар через дефект і інших чинників, які відображаються на незадовільну якість Товару. Якщо Покупець виявив, що Товар не відповідає заявленим характеристикам, або має якісь дефекти, він повинен відразу ж повідомити про це Продавцю відповідно до пунктів 6.6.1.- 6.6.4.

6.6.1. Якщо Покупець повертає товар згідно з пунктом 6.6, він повинен повернути Товар Продавцю одразу після виявлення дефекту. Якщо Покупець вимагає відшкодувати йому витрати на пересилку Товару, то Продавець відшкодовує Покупцю вартість, витрачену на доставку Товару шляхом:

  • Повернення грошових коштів на банківську карту, з якої була проведена оплата товару;
  • Перерахування відповідної суми на банківський або інший рахунок вказаний Покупцем;

6.6.2. Продавець проводить експертизу повернутого Товару відразу після його отримання. Якщо Продавець не знаходить дефектів або інших порушень відповідно до умов Договору, Товар повертається Покупцю.

6.6.3. Якщо встановлено, що Товар, який Покупець надіслав назад Продавцю, не має дефектів і пошкоджень або має дефекти і пошкодження, в зв'язку з неправильною експлуатацією та умовами догляду (перевищенням температурного режиму прання, неправильною експлуатацією, механічними пошкодженнями і т.д.), - товар повертається назад Покупцю, без відшкодування витрат на поштову пересилку.

7. Порядок експертизи Товару

7.1. Продавець вивчає повернутий Товар відразу ж після його отримання.

7.2. Якщо в ході перевірки товарів було визначено, що Товар не використовувався його товарний вид збережений, він не має сторонніх запахів, не пошкоджено після доставки і не були пошкоджені етикетки, Покупцеві відшкодовується вартість такого Товару.

7.3. Повернення грошових коштів проводитися не пізніше 7 днів з дня отримання Продавцем повертається Товару шляхом:

  • Повернення грошових коштів на банківську карту, з якої була проведена оплата товару;
  • Перерахування відповідної суми на банківський або інший рахунок вказаний Покупцем;

7.3.1. Заміна Товару на потрібний розмір проводитися за попереднім погодженням з Покупцем.

7.3.2. Продавець залишає за собою право відмовити в заміні Товару іншим, без вказівки причин. В такому випадку, можливо тільки повернення грошових коштів без урахування витрат на доставку Товару покупцеві і на повернення Товару Продавцю.

8. Гарантія

8.1. Всі Товари, представлені Продавцем на Сайті, мають відмінну якість.

8.2. Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Покупцеві внаслідок неналежного використання Товарів, замовлених на Сайті.

8.3. У разі причин, за які Покупець не несе відповідальності (неякісний або пошкоджений Товар, куплений на Сайті), Продавець зобов'язується відшкодувати вартість такого Товару і поштової пересилки Товару Покупцеві.

Якщо у вас виникли питання, ви завжди можете зв'язатися з нами зручним для вас способом:

  • написавши листа на нашу електронну пошту;
  • зателефонувавши за номерами телефонів;
  • скориставшись онлайн чатом підтримки;

Ми обов'язково вам відповімо і допоможемо.

9. Обробка персональних даних

Погоджуючись з положеннями даного Договору, Покупець, відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» дає дозвіл на збір і обробку персональних даних, необхідних для оформлення замовлення і швидкого зв'язку з Покупцем.

  • Персональні дані Покупця обробляються відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних».
  • При реєстрації на Сайті Продавця Користувач надає наступну інформацію: Прізвище, Ім'я, контактний номер телефону, адреса електронної пошти, дату народження, адресу доставки товару.
  • Повідомляючи Продавцю свою адресу електронної пошти і номер телефону, Покупець дає згоду на використання зазначених засобів зв'язку Продавцем з метою здійснення розсилок рекламного та інформаційного характеру, що містять інформацію про знижки, майбутніх і діючих акціях та інших заходах Продавця, про передачу замовлення в доставку, а також іншу інформацію, безпосередньо пов'язану з виконанням зобов'язань перед Покупцем.
  • Надаючи свої персональні дані Продавцю, Покупець погоджується на їх обробку.
  • Під обробкою персональних даних розуміється будь-яка дія (операція) або сукупність дій (операцій), що здійснюються з використанням засобів автоматизації або без використання таких засобів з персональними даними, включаючи збір, запис, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна) витяг, використання, передачу (в тому числі передачу третім особам, якщо необхідність в ній виникла в ході виконання зобов'язань), знеособлення, блокування, видалення, знищення персональних даних.
  • Продавець має право використовувати технологію «cookies». «Cookies» не містять конфіденційну інформацію. Покупець таким чином дає згоду на збір, аналіз і використання «cookies».
  • Продавець не несе відповідальності за відомості, надані Покупцем на Сайті в загальнодоступній формі.
  • Продавець має право здійснювати записи телефонних розмов з Покупцем. При цьому Продавець зобов'язується: запобігати спробам несанкціонованого доступу до інформації, отриманої в ході телефонних переговорів, і / або передачу її третім особам, які не мають безпосереднього відношення до виконання Замовлень.
  • Продавець має право переуступати або яким-небудь іншим способом передавати свої права та обов'язки, що випливають з його відносин з Покупцем, третім особам.
  • Інтернет-магазин і надані сервіси можуть тимчасово частково або повністю бути недоступні через проведення профілактичних або інших робіт або з будь-яких інших причин технічного характеру. Технічна служба Сайту Продавця має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи з попереднім повідомленням Покупців або без такого.

10. Інші умови

10.1. Продавець залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього договору за умови попередньої публікації його на Сайті.

10.2 Оплата Покупцем Замовлення, оформленого на Сайті, з наступним повідомленням Продавця про факт оплати, означає повну згоду Покупця з умовами договору купівлі-продажу (публічної оферти) і є фактичною датою укладення Договору купівлі-продажу між Покупцем і Продавцем.

10.3. Весь фото і відеоматеріал, а також конструкція і колірні рішення моделей, представленi на нашому Сайті, а також в соціальних мережах є власністю SMIL ™, всі права захищені, надання матеріалів для реклами проводиться з дозволу адміністрації.

10.4. У разі виникнення питань і претензій з боку Покупця він повинен звернутися до Продавця по телефону або іншим доступним способом. Всі суперечки які виникають між сторонами вирішуються шляхом переговорів. В разі неможливості вирішення зазначених спорів шляхом переговорів вони повинні бути передані для розгляду в суд відповідно до чинного законодавства України.

10.5. Визнання судом недійсним будь-якого пункту даного Договору, не тягне за собою недійсність його в цілому.